reklama

Možná príčina dopravných nehôd na križovatke D1 - Bajkalská (kruhový objazd)

Pred cca 2 rokmi som išiel autom po Bajkalskej do Petržalky. Auto predo mnou predbiehalo iné, pomalé auto a ja som ho nasledoval. Prekvapilo ma, že hneď po predbehnutí sa rýchlo zaradilo naspäť doprava. Okamžite som pochopil:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rútilo sa na mňa auto v protismere!

Nešlo vôbec pomaly, nebolo to tak, že prepáčte omylom som zle odbočil a idem pomaly na blikačkách. Ten vodič bol presvedčený, že ide správne vo svojom pruhu.

Našťastie sa medzi autami v pravom pruhu uvoľnila medzera a ja som sa tam okamžite zaradil, protiidúce auto vzápätí prefrčalo okolo. Bolo to naštastie všetko dobre načasované.

V spätnom zrkadle som si všimol, že zablúdené auto odbočilo na Trenčiansku. A ja som to rozdýchaval celú cestu a potom ešte doma, kde som sa zaprisahal, že v ten deň už nejdem nikam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na kruhovom objazde pod obchvatom D1 na konci Bajkalskej sú časté dopravné nehody, hlavne v tomto úseku:

Obrázok blogu
(zdroj: google maps)

Boli tam urobené viaceré upravy ako zrušenie ľavého pruhu a pridanie značiek STOP.

Podľa mňa je jedným z dôvodov nehôd aj toto:

Obrázok blogu
(zdroj: google maps)

Všimli ste si? Dopravná značka, ktorá posiela všetkých rovno, okrem tých, čo chcú isť do Baumaxu. Tých posiela doprava!! Verím tomu, že zopár vodičov tam zazmätkuje a snaží sa odbočiť doprava do protismeru.

Vždy, keď idem okolo tejto značky, pripomienie mi môj zážitok s protiidúcim autom na Bajkalskej.

Baumax končí, som zvedavý o koľko rokov ho táto značka prežije (alebo sa len vymení názov?).

Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu