reklama

Problémy s listovaním obratov na internet bankingu a reakcia bánk

Ukážka rozdielnej komunikácie so slovenskými bankami ( konkrétne Slovenskou sporiteľňou a Tatrabankou), týkajúcej sa nahlásenia nedostatku zistenom na internet bankingu a žiadosti o publikovanie odpovede banky.Slovenská sporiteľňa, a.s. - nemožnosť vylistovať obraty od začiatku vedenia účtu15 Jan 2009 01:06 zaslaný popis situácie a otázka banke v nasledovnom znení:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

"Ked sa snazim cez funkciu Obraty/Filter vylistovat najstarsie obraty na ucte (teda od zalozenia uctu), snazim sa dat ako pociatocny datum (Datum transakcie od) 1.1.2000, ked som urcite ucet este nemal. Po potvrdeni mi ale napise chybu:

Chyba
Zadaná požiadavka obsahuje príliš veľa záznamov.
Neexistujú žiadne (ďalšie) položky!

A system nevypise ziadne obraty. Je preto namahave sa triafat do datumu transakcie Do, tak aby sa polozky vypisali. Tzn. aby sa neprekrocil nejaky vas interny limit na pocet zobrazenych poloziek. - System by podla mna nemal mat problem zobrazit obrazy od zaciatku zalozenia uctu bez chybovych hlaseni. - Prosim o odpoved do 7 dni, kedy bude tato chyba odstranena."

15 Jan 2009 15:17 Promptná odpoveď v ktorej...
(som nútený parafrázovať, lebo som nedostal súhlas na zverejnenie)

...mi ďakujú za to, že som sa na nich obrátil. Systém SLSP, a.s. zobrazuje obraty za posledných 400 dní.
Ak mám záujem o staršie obraty mám o ne požiadať na pobočke SLSP, a.s.

18 Jan 2009 02:27 Žiadal som o súhlas zverejniť ich odpoveď

19 Jan 2009 14:31 Bol som presmerovaný na hovorcu banky.

19 Jan 2009 16:10 Zaslal som žiadosť o zverejnenie na e-mail hovorcu

Zatiaľ bez odpovede, urgovať odpoveď nemienim.

Tatrabanka, a.s. - nemožnosť vylistovať obraty v rovnakej hodnote bez ohľadu na menu

17 Jan 2009 0:15 zaslaný popis situácie a otázka banke v nasledovnom znení:

Ked chcem dat filter na vylistovanie len urcitych obratov (v zavislosti od vysky transakcie), neviem zadat menu len ciastku. Ak chcem napriklad transakcie s hodnotou nad 500 EUR ale aj za minule roky (napriklad 2006-2009), vypis obratov nefunguje. Po zadani parametra Ciastka Od: 500, mi ukaze aj obraty v SKK, ktore prevysuju 500 SKK. Obraty za rok 2009 funguju spravne, ukazu sa len tie nad 500EUR.

Prosim o informaciu, kedy toto opravite, aby som nemusel robit filtrovanie obratov dvojmo (za obdobie do 31.12.2008 a za obdobie od 1.1.2009)

19 Jan 2009 8:57 Tatrabanka mi odpovedá:

Odpoveď sa +- rovná oficiálnej, ktorú zaslali neskôr, pozri ďalej.

19 Jan 2009 11:07 žiadam o povolenie publikovať odpoveď

19 Jan 2009 14:14 Oficiálna odpoveď Tatrabanky:

Dovolte, aby sme reagovali na Vasu otazku. Pohyby na uctoch sa zobrazuju vzdy konkretne k urcitemu uctu. Ak si zvolite ucet v SKK, vyhladaju sa Vam vsetky pohyby v tejto mene k danemu uctu, avsak, od 1. 1. 2009 uz len v mene
EUR. Ak zvolite ucet v cudzej mene, vyhladaju sa Vam pohyby na ucte k uvedenemu uctu v prislusnej cudzej mene.
Rozsirene vyhladavanie transakcii v Internet bankingu Tatra banky umoznuje vyhladavanie len podla sumy (nie aj meny), nakolko do 31. 12. 2008 sa v jednom ucte dve meny nevyskytovali. Pre lepsiu prehladnost a presnost Vam preto odporucame vyhladavat transakcie kategorizovane podla sumy osobitne v SKK do 31. 12. 2008 a po 1. 1. 2009 v EUR.
Vasim podnetom - moznostou spatneho vyhladavania transakcii do 31. 12. 2008 prepoctom zadanej sumy (v EUR) konverznym kurzom na SKK sa Tatra banka bude zaoberat.

S uctou
Tatra banka

Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu