reklama

Dotieravá nevyžiadaná reklama VÚB pri vstupe do internet bankingu

Vždy, keď vstúpim do internet bankingu VÚB, privíta ma táto reklama:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
reklama
reklama 

Nakoľko nemám záujem, stláčam "Pokračovať". Toto sa deje už asi pol roka.

Nechápem, prečo tam nie je možnosť "Nemám záujem", po ktorej by sa táto reklama navždy stratila.

Takto som v stave, že aj keby mi písali, že som vyhral milión korún, nevnímam to. Stláčam automaticky "Pokračovať".

Uvidíme, koho to prestane baviť skôr.

Neviem, či som vo VÚB niekde súhlasil s tým, aby mi zasielali reklamné informácie a toto je podľa mňa jedna z ich foriem.

Asi sa ich na to opýtam.

Doplnené 26.11.2008 22:15:

------- Forwarded message follows -------
Subject: FW: kontakt - Elektronické bankovníctvo/Otázka
Date sent: Wed, 26 Nov 2008 10:31:22 +0100
From: "Kontakt" <kontakt@vub.sk>
To: palfyp

Vazeny pan Palfy, 

dakujeme za vyuzivanie sluzby Kontakt. 

Vasa e-mailova sprava bola preposlana na kompetentne oddelenie na vyjadrenie. 

Po vyjadreni Vas budem informovat. 


V pripade dalsich otazok nas mozete kontaktovat na Sluzbe Kontakt na telefonnom cisle 0850 123 000 (zo zahranicia +421 48 414 1212), e-mailom na adrese kontakt@vub.sk alebo osobne na ktorejkolvek pobocke VUB banky.

S pozdravom


K M [pozn. autora: tu bolo plné meno]
senior operator
_________________________________
VUB, a.s.
Sluzba Kontakt

Tel.: 0850 123 000
Zo zahranicia: +421 48 414 1212
E-mail: kontakt@vub.sk 
www.vub.sk 
http://www.vub.sk/images/obr/VUBlogo.gif
-------------

Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu