reklama

Čo mi chýba na službe FiberTV od Orange

1. Chýbajúmi hlavne lokálne televízie v ponuke. TV Bratislava a miestne televízie. Ďalšie výhrady spomínam ďalej v článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)
Obrázok blogu


2. Prepínanie programov trvá dlho na môj vkus. Asi 2 sekundy.

3. Mozaika programov je super vec, ale nemôžem si ju editovať. Usporiadať programy podľa seba alebo zmeniť počet zobrazovaných kanálov.

4. Teletext som nikde nenašiel v návode.Je tam vôbec? Podľa reakcií v diskusii nie.

5. Predefinovanie kláves na ovládaní. Mozaiku by som chcel mať hneď, nie na 3 kliky alebo dokonca hladať v menu.

6. V mozaike je horší zvuk ako keď sa pozerá stanica samostatne.

7. Neexistuje Picture in Picture funkcia.

8. Obraz niekedy zamrzne, pomáha prepnúť na iný program a naspäť.

9. Raz mi nešlo MENU a veľa iných funkcií na ovládaní. Zjavil sa oznam, že služba nie je dostupná a že sa ospravedlňujú. Screenshot nemám, nestihol som, trvalo to len veľmi krátko.

10. Pridané o 9:50 - Set-top-box s HDD a funkciou nahrávania


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Na obrázku je moja najobľúbenejšia funkcia - Mozaika. Veľa horeuvedených výhrad sa týkalo prave jej. Ako mi povedali na infolinke, od roku 2009 prejde viacerými zmenami. To sa načakáme.


Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu