reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

reklama

Šport

Prečo bicyklisti a korčuliari blokujú premávku v Bratislave [video]

Pavol Pálfy

Prečo bicyklisti a korčuliari blokujú premávku v Bratislave [video]

no preto, že niet vhodných a vyhradených trás pre nich!Keď som v piatok večer, 7.augusta 2009, zbadal obrovskú skupinu inlajnerov nasledovaných menšou skupinou bajkerov, veľmi som sa potešil (že sa niečo také deje). Pozrite sa na nich:

  • 25. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 951x
  • 48
Neznášam hádzanú, aj keď ju niekedy pozerám (návrh zmien pravidiel)

Pavol Pálfy

Neznášam hádzanú, aj keď ju niekedy pozerám (návrh zmien pravidiel)

Tento článok nebude až taký elaborát, ako keď som písal o futbale Neznášam futbal, aj keď ho pozerám a hrám (návrh zmien pravidiel). Ale počas prebiehajúcich majstrovstiev sveta v hádzanej sa chcem s vami podeliť aspoň o niektoré moje dojmy z hádzanej, hlavne z jej pravidiel:

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 914x
  • 30
Neznášam futbal, aj keď ho pozerám a hrám (návrh zmien pravidiel)

Pavol Pálfy

Neznášam futbal, aj keď ho pozerám a hrám (návrh zmien pravidiel)

Futbal je droga. Neviem si to ináč vysvetliť. Neznášam ho a napriek tomu sa ho nedokážem vzdať. Keď náhodou v televízii prepnem na futbal, už neprepínam ďalej. Som prisatý k obrazovke a pozerám. Je jedno kto hrá a ako kvalitne. Ja sa proste nádejám, že sa ten zápas zlepší, že začnú niečo hrať, že im vyjde nejaká akcia. Čakám až do úplného konca a potom si poviem: to bol ale zabitý čas. Na upresnenie musím ale dodať, že futbal oveľa častejšie hrám ako pozerám. V zápasoch skončených Majstrovstviev Európy 2008 väčšinou nebola núdza o pozitívne zážitky. Počas pozerania som si zapisoval návrhy zmien pravidiel, ktoré by podľa mňa spravili z futbalu spravodlivejší a divácky atraktívnejší šport. V článku je uvedených cca 15 návrhov zmien v pravidlách futbalu. Uvedomujem si, že vás, čitateľov, môže ich čítanie unaviť resp. dokonca negatívne naladiť a odmietnete ich ako celok. Je to daň za to, že som sa ich rozhodol publikovať v jednom článku a nie osobitne. Obsah článku: A. Návrhy pravidiel pre väčšiu spravodlivosť vo futbale B. Návrhy pravidiel pre väčšiu atraktivitu futbalu C. Návrhy pravidiel, na ktoré nemám vyhranený názor

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 185x
  • 40
reklama
SkryťZatvoriť reklamu