reklama

Tatrabanka a ZSE sa nevedia dohodnúť na variabilnom čísle platby

Platím za elektrinu inkasným spôsobom. Je to pre mňa najjednoduchší spôsob. Problém nastáva, ak sa inkaso nezrealizuje z dôvodu nedostatku peňažných prostriedkov na účte.Pri inkase sa nedá zvoliť opakovanie pokusu ( na rozdiel od trvalého príikazu), čiže ak aj doplním peniaze na účet, inkaso za ten mesiac sa už nevykoná. Vtedy idem vykonať platbu manuálne, ale zastanem na tom, že Tatrabanka a ZSE ma v rovnakej veci informujú rôzne:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Tatrabanka ma informuje dvoma spôsobmi ( papierový list a e-mail), obsah je zhruba rovnaký - inkasovaná suma, z akého účtu a aké symboly ( variabilný, špecifický a konštantný):

Obrázok blogu

ZSE ma informuje e-mailom (PDF dokument), kde uvádzajú dlžnú sumu, variabilný symbol (VS) a zmluvný účet:

Obrázok blogu

No a o čom je tento článok?

O tom, že variabilné symboly od Tatrabanky a od ZSE nesúhlasia. VS od Tatrabanky sa rovná číslu zmluvného účtu od ZSE. VS od ZSE sa v informácii od Tatrabanky nenachádza vôbec.

Volal som do ZSE, že aký VS mám použiť. Povedali jednoznačne, že ten ich.

Písal som do Tatrabanky upozornenie na tento problém. Za nejaký čas mi volali a snažili sa mi pomôcť uhradiť tú platbu manuálne diktovaním (správnych!, čiže oni o nich vedia!) variabilných symbolov. Povedal som im, že to nepotrebujem takto zakaždým riešiť cez telefón, nech radšej aktualizujú systém, aby v upozorneniach na nezrealizované inkaso bol uvedený správny variabilný symbol.

Zhodou náhod sa mi rovnaká situácia stala aj o mesiac, a ešte stále to nie je opravené.

Pavol Pálfy

Pavol Pálfy

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  12x

aktívny občan, informatik, športovec Zoznam autorových rubrík:  BratislavaITŠportLegislatívaByrokraciaNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu